OFFIS+
Over ons
Ik ben Karen Mariën en ben het gezicht achter OFFIS+.
Ik heb intussen 30 jaar ervaring in Sales- en Managementfuncties. Ik werkte in zeer diverse sectoren (van modesector tot bouw), van kleine tot middelgrote ondernemingen. Vandaag geeft dit mij het voorrecht een solide en brede kennisbasis te bezitten. Het stelt me in staat om me snel te kunnen inwerken en een frisse kijk te bieden op verschillende vlakken.
Hoe werken we?
OFFIS+ biedt freelance administratieve en commerciële ondersteuning op jouw maat. We werken steeds deeltijds in blokken van 4, 6 of 8 uur bij jou op kantoor of op afstand. Je administratieve of commerciële doelen kan je gedeeltelijk of volledig uitbesteden aan Offis+. Tijdelijk of permanent. Wat je voor je eigen rekening neemt, bepaal je zelf.
Bevindt jouw firma zich rond Kortrijk, Roeselare of Waregem? Dan bieden we graag hulp.
Tijdens een eerste gesprek gaan wij na hoe je tot op vandaag werkt en wat je van ons verlangt. Vraag je je af wat de toegevoegde waarde kan zijn voor jouw onderneming? Aarzel niet ons (volledig vrijblijvend!) te contacteren.
Wij nemen pas een opdracht aan als we een meerwaarde aan jouw bedrijf kunnen bieden. “OFFIS+ staat voor commerciële en administratieve hulp maar steeds met een PLUS.”
Voordelen van uitbesteding?
- Je gebruikt ons enkel wanneer het jou uitkomt.
- Je betaalt enkel de gepresteerde uren dus geen vaste loonkost, geen vakantiegeld, geen eindejaarspremie of ziektedagen zoals bij een werknemer het geval is.
- Onze dienstenfactuur is 100% aftrekbaar.
- Je boekt tijdswinst.
- We starten steeds met die taken die onmiddellijk winst voor je firma genereren.
- ...